Rabu, 7 Januari 2015

VITA-LEA UNTUK KANAK-KANAK - ORANG DEWASA PUN TAK STRESS BILA AMALKAN

Assalamualaikum



Saya nak sambung cerita tentang VITA-LEA for Children. ha... Saya dah beli tau. Vitamin kanak-kanak ini mesra kanak-kanak. Ia berperisa anggur yang SANGAT sedap. Anak saya pun kata sedap. Bukan takat anak, orang dewasa pun suka ok. Ok ini pengakuan, saya makan VITA-LEA kanak-kanak ini sejak  minggu lepas (dilancarkan) dan meninggalkan vita-lea orang dewasa yang menjadi vitamin wajib saya tu.;p

SESUAI UNTUK SEMUA GOLONGAN

Rasa anggur yang sedap ini memang digemari kanak-kanak. Saya cuba beri pada rakan sekerja. Rakan yang dah dewasa tu pun kata sedap. Ha memang tak stress la kalau makan vitamin. Bukan apa, rakan saya ni jenis yang tak suka makan apa jua jenis tablet. Biasalah, vitamin kan ada rasa tersendiri. Tapi untunglah, multivitamin yang ini sedap. Silap haribulan, orang dewasa pula yang menjadi penggemar tegar Vita-lea kanak-kanak ni (macam saya).

KANDUNGAN VITA-LEA

Mesti ramai yang nak tahu kandungan multivitamin ini. Lebih 15 jenis vitamin terkandung dalam setiap tablet tau. Memang cukup vitamin lah anak-anak kita ni nanti. Boleh semak senarai vitamin  seperti di bawah:

  1. Vitamin A
  2. Vitamin C
  3. Vitamin D
  4. Vitamin E
  5. Thiamin
  6. Riboflavin
  7. Niacinamide
  8. Vitamin B6
  9. Folate
  10. Vitamin B12
  11. Biotin
  12. Panthotenic Acid
  13. Calcium
  14. Iron
  15. Iodine
  16. Magnesium
  17. Zinc
  18. Copper

MAHAL KE?

Alhamdulillah, dengan kandungan vitamin yang sebegini lengkap, harganya pun tak mahal. Percayalah anda mampu memilikinya. Hanya RM111 sebotol. Apalah sangat nilai wang kita jika bukan untuk kesihatan anak-anak. Tetapi jika anda mahu harga yang lebih menarik, boleh hubungi saya. Insyaallah bisa di atur! 


Ada lagi tawaran yang menarik, bulan Januari 2015 adalah promo bagi vita-lea untuk kanak-kanak. Anda belanja RM333, dapat 3 botol dan juga dapat PERCUMA 1 botol lagi vitalea ini. Jimat RM111. Memang berbaloi untuk wang anda.



Anda nak cuba rasa? Pun boleh. Maaf ye, ini inisiatif saya sendiri. Jadi kalau anda mahu rasa, saya pos dalam bekas yg bukan bekas khas ubat. Tp Insyaallah, saya jaga proses pemindahannya.

Ok babai, Selamat bervitamin. 





2 ulasan:

  1. Memang mengujakan tengok semua pakat share anak2 sibuk berebut nak makan vitalea ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. sedap vitalea children ni tpkse sembunyikan sebab anak nur pandai bukak penutup vitalea nie huhu...

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...