NASIB ANDA DICORAK OLEH ANDA SENDIRI

Assalamualaikum.

Apa khabar anda hari ini. Saya doakan anda semua sihat dan ceria-ceria sentiasa. Kita harus sentiasa positif supaya kita jadi magnet positif. Bila dah jadi positif, cas yang disebarkan pun positif. Jadi yang akan tertarik kat kita benda positif juga.

Jangan pulak ada yang kata, kan kutub yang sama cas akan saling menolak. Itu magnet fizikal. Magnet diri ni lain, anda positif maka semua yang baik-baik je yang datang. Sebab apa? Sebab bila kita berfikir ia adalah adalah doa. Kan dah belajar, apa yang kita FIKIR, apa yang kita RASA, apa yang kita CAKAP dan apa yang kita BUAT adalah doa!. Jadi anda nak doa yang baika ke yang lebih-lebih baik?

Saya sentiasa dikelilingi oleh cas yang positif ini. Syukur sangat saya terpengaruh setahun yang lepas. Terpengaruh pergi program Dr. Azizan Osman. Program DAO memang bermanfaat. Banyak sangat cas positif. Orang yang datang, dari negatif jadi positif, dari positif jadi tambah-tambah positif. Malah menjadi tarikan positif pada orang lain.

Anda suka tak tiap hari anda tengok je facebook ada sahaja nasihat positif, cerita positif yang sambut anda? Saya dah rasa. Rasa bahagianya dunia. Sehari tu saya akan positif dan gembira. Buat kerja pun semua lancar. Rasa tuhan sayang sangat kat saya. Sebelum-sebelum ini, asyik tengok dan baca hal negatif. Saya pun jadi monyok. Rasa macam tak ada harapan dah dunia ni. Macam takut nak menghadapi hari mendatang. Saya jadi berputus harap pada rahmat dan kasih sayang Allah.

Allah, ampuni dosa-dosa ku. Mujur la cepat saya dihantar pertolongan. Pergi seminar DAO. Sebab itulah saya menyeru anda menghadiri seminar beliau. Ok baca poster yang saya kongsi ni ya.

0 comments:

Catat Komen

Follow Us @soratemplates

Pengikut

PELAWAT

Archive

INSTAGRAM

Categories

Tags

JOM BORAK

BIODATA

YUSWIRDA MOHAMAD YUSAK
DOB: 4 MEI
Kampung: SEKINCHAN, Selangor
Pendidikan:
2010 – MSc in Remote Sensing UTM (Research)
2005 – BScience Remote Sensing, UTM
2000 – Sek. Agama Menengah BESTARI JAIS, USJ, Selangor
1998 – Sek Agama Menengah Pasir Panjang, Sekinchan
1995 – SK Sungai Nibong, Sekinchan
Kerjaya:
2013 - Current - Shaklee Independent Distributor
2008 - Current  - GIS Analyst, SAPURA

Email: awilskema@gmail.com

INFO BIODATA

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Taman Setiawangsa (Keramat Wangsa), KL. (Shaklee ID : 926196). 

Cash On Delivery (COD) sekitar Setiawangsa, Keramat, Masjid Negara, Kg. Dato Haron PJ, Sekinchan & Sg. Besar.

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei, menggunakan Poslaju, GDEx atau Skynet. 

Apabila membeli vitamin di emakskema.com, anda bakal memperolehi:- 
= Harga Istimewa
= Jadual Pemakanan Vitamin
= Konsultasi Berterusan Percuma
= Jemputan Ke Group Facebook Exclusive  
= Peluang Menjana Income dengan SHAKLEE  

Hubungi Emakskema di:
013-3786399 
awilskema@gmail.com

PROMO MEI 2018

Popular Posts