Rabu, 5 Februari 2014

HARGA VITAMIN SHAKLEE 2014 YANG TAK MUNASABAH

Assalamualaikum.

Kedatangan Februari 2014 disambut dengan 1001 rasa. Yang paling gempar, Shaklee Malaysia meletakkan harga baru bagi semua produknya di Malaysia. Hai dikala semua barang naik, Shaklee pun tukar harga la pulak. Yang tak tahan tu harga dia sangatlah tak munasabah. Bayangkan, selama ini harga Vitamin di Semenanjung dan Sabah Sarawak adalah berbeza. Tup-tup Februari ni Shaklee umumkan semua harga Vitamin adalah sama di seluruh Malaysia. Macam tak percaya! Pulak tu ikut harga Semenanjung yang bermakna lebih-lebih murah dari dulu-dulu! Apa Maksudnya? SHAKLEE TURUNKAN HARGA VITAMIN beb...


Anda bayangkan, mana lah munasabah bila harga Semenanjung dan Sabah Sarawak sama. Cer cek mana-mana syarikat, apa-apa juga perkhidmatan, apa juga vitamin, pasti akan jual pada harga yang berbeza. Tapi kali ini, Shaklee mengambil langkah yang berbeza. Disamakan semua harga bagi menghargai sokongan pengguna yang tetap setia dengan Shaklee. Syukur sangat, dikala harga barang naik, orang tertekan, Shaklee menawarkan bekalan nutrisi yang dijamin selamat, dijamin berkesan dan dijamin semulajadi dengan harga yang paling rendah! Shaklee benar-benar sayangkan saya, sayangkan anda dan sayang kita semua dengan mengawal harga vitamin yang dalam kawalannya.
Harga sebelum pertukaran boleh rujuk di sini.


Jadi, jangan ketinggalan untuk mendapatkan vitamin yang sangat berkualiti dari Shaklee. Di kala anda perlu bekerja keras menambah pendapatan, ambillah vitamin asas untuk memastikan anda sihat bertenaga. Rangkaian Vitamin Shaklee yang sesuai diambil untuk tenaga tambahan dan penjagaan kesihatan asas adalah Vita lea, Vitamin C, Vitamin B dan ESP.



Set Asas shaklee

Alang-alang harga dah semakin murah, saya sangat berharap anda lebih menjaga kesihatan. Belilah set asas yang sangat best ini. Boleh diambil seisi keluarga, dari orang tua, remaja mahupun kanak-kanak. Jimatkan, semua boleh dapat.

Ok, apapun saya doakan anda sentiasa sihat dan bersemangat untuk meniti hari-hari mendatang yang lebih mencabar ini. Kalau-kalau anda rasa kurang tenaga, cepat-cepat hubungi saya ya!!!



NAK SIHAT DAN BANTU RAMAI ORANG
NAK SIDE INCOME 4, 5 ANGKA

Your Shaklee Independent Distributor
                      AwilSkema
♥ SMS | WhatssApp : 013-3786399
♥ Shaklee ID : 926196

♥ Web : emakskema.com
♥ FB Page : http://www.facebook.com/skemahidupsihat
♥ Email : awilskema@gmail.com
  


0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...