Jumaat, 13 Disember 2013

MINYAK IKAN DAN MINDA KANAK-KANAK

Assalamualaikum.


MINYAK IKAN DAN MINDA KANAK-KANAK, OMEGAGUARD

Salam Jumaat sidang pembaca. Pagi-pagi dah rasa semangat. Ha apa yang saya semangat sangat ni. Saya ni alumni IMKK atau Intensif Mentor Kekayaan & Kejayaan Julai 2013. Buat pengetahuan anda, sejak semalam, sedang berlangsungnya program seumpamanya yang terakhir pada tahun ini. Apa hebat sangat kan. Hebat, tak pergi tak tahu. Tapi insyaallah saya akan cerita pada anda suatu hari nanti, bagaimana keadaan program ini. Program ini bagus kerana bantu kita menetapkan matlamat hidup. Nak harap dengar ustazah-ustazah ceramah, macam tak jalan je. So cari alternatif lain seperti ini. Insyaallah habis program, anda menjadi lebih positif, lebih baik, lebih taat kepada Allah, lebih hebat, lebih kaya dan pastinya lebih berjaya. Apa anda taknak!!! nak hidup biasa-biasa je, terpulanglah. 


HASIL KAJIAN PENYELIDIK UNIVERSITI OXFORD

Berbalik kepada topik artikel, nak kongsi lagi kebaikan minyak ikan. Ini adalah hasil kajian oleh sekumpulan penyelidik di Universiti Oxford di Britain. Mereka mengkaji 362 kanak-kanak yang diberikan 600mg minyak ikan setiap hari selama 3 minggu. Hasilnya kanak-kanak berusia lingkungan 7-9 tahun yang menjadi bahan kajian telah meningkat kemampuan membacanya.

Penyelidik Kanan Universiti Oxford, Dr. Alex Richardson berkata, makanan tambahan omega-3 terbukti :
  1. Dapat meningkatkan kemampuan membaca terutamanya kanak-kanak yang lemah dalam pelajaran. 
  2. Malahan ia mampu meningkatkan perhatian kanak-kanak hiperaktif, disleksia serta individu yang berdepan masalah gangguan perkembangan koordinasi. 
Perlu diingat, kesannya adalah semulajadi. Maka ia mengambil masa untuk berkesan dan ibu bapa haruslah bersabar menunggu perubahan pada anak-anak.

Untunglah saya kenal OMEGAGUARD Shaklee. Tak susah saya nak beri dos yang diperlukan kepada 2 orang hero kesayangan saya tu. Saya pun sebenarnya baru berjaya beri mereka makan minyak ikan kebelakangan ini. Sebelum-sebelum ni memang payah. Semua bertempiaran lari bila nak disuap minyak ikan jenama popular Sc******** tu. Kali ini tidak.


UNIKNYA MINYAK IKAN SHAKLEE

Omegaguard didatangkan dalam kapsul lembut yang manis. Jadi, rasa yang manis telah pun memikat hati anak saya. Pulak tu kandungannya diketahui (mg bagi tiap kapsul). Jadi saya beri mereka 2 biji sehari sahaja untuk mencukupi keperluan Omega-3 seperti yang disarankan. Kan senang tu. 2 biji sehari, sambil-sambil main pun boleh beri. Kadang-kadang saya berebut dengan anak-anak untuk memastikan mereka hanya makan 2 biji sahaja. Bukan apa, dah dos yang sesuai banyak tu je, tak perlu lah beri lebih. Tapi sebab rasanya yang sedap, memang la jadi rebutan anak-anak.


UNTUNG LAIN

Untungnya lagi, penutup 2013 ini, ada promosi OmegaGuard. Anda Beli 6 botol, percuma 1 botol. Memang untunglah kan. Siapalah yang tak nak barang murah dan baik. Memang rugi yang tak ambil peluang. Jika anda suka, boleh hubungi saya ye. Harga istimewa menunggu anda tau.




RAHSIA LAIN


Anda memang untung, saya nak kongsi rahsia lain. OmegaGuard ni terbukti mencegah masalah selsema dan batuk anak-anak. Saya dah test hero-hero kecil saya tu. Memang berkesan. Hingus hijau mereka hilang dalam masa 2 hari sahaja setelah ambil Omega guard. Jangan risikokan si kecil kesayangan anda dengan sayang sangat nak keluarkan duit beli Omegaguard. Percayalah, anda sekali-kali tak menyesal memilihnya.

Ok pilihan ditangan anda. Saya doakan anda memilih yang terbaik buat keluarga anda, anak anda serta diri anda sendiri.




NAK SIHAT DAN BANTU RAMAI ORANG
NAK SIDE INCOME 4, 5 ANGKA

Your Shaklee Independent Distributor
                      AwilSkema
♥ SMS | WhatssApp : 013-3786399
♥ Shaklee ID : 926196

♥ Web : emakskema.com
♥ FB Page : http://www.facebook.com/skemahidupsihat
♥ Email : awilskema@gmail.com
  





 

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...