This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Rabu, 26 Jun 2013

PUASA ZAMAN KANAK-KANAK


Anda ada memori puasa zaman kanak-kanak yang tidak terlupakan? hmmm saya ada beberapa kisah yang masih segar dalam ingatan. Tapi kalau cerita pasal ni ja, alamat kerja lain tak jadi. Tapi, meh saya kisahkan kepada anda sedikit dari memori berpuasa zaman kanak-kanak saya.

Saya belajar berpuasa seawal umur 6 tahun. Ya 6 tahun...dan saya berpuasa penuh sebulan, kecuali sehari-sengaja ponteng...;p. Tak awal sangat ke 6 tahun dah berpuasa? Tak ibu-ibu sekalian, saya boleh bertahan dari bangun sahur sampailah ke waktu berbuka. Mak saya ada bagi supplimen? Tentulah ada, mak saya paksa makan kurma, suka tak suka kene telan juga. Kan ke tu makanan tambahan juga...hahahha. Walaupun saya tak suka makan benda yang manis, tapi disebabkan nak tahan ketika berpuasa, saya tak kisah sangat.

Apa cerita saya sengaja ponteng tu. Kisahnya, dihujung-hujung Ramadhan..timbul lah rasa malas puasa di hati saya. Ye lah, umur pun 6 tahun kan, hingusan lagi. Jadi rasa malas tu memang ada. Tak untung ke, saya ni senang je nak suruh puasa. Almaklum, saya suka mengikut apa yang emak bapak saya buat. Jadi hal puasa, solat, baca Al-quran, pakai tudung...bereh bos. tak payah paksa-paksa. yang penting emak dan bapak buat, kompem saya tiru. Eh rupanya anak sulung saya si Adhwa juga macam ni...kalau disuruh dia menolak, tapi dia akan ikut bila saya buat...hihihihih

Seperti biasa, emak, kakak dan nenek akan memasak juadah berbuka bersama-sama. Saya yang kecik ni pun tak ketinggalan. Semua saya tolong, kupas bawang, basuh sayur, gentel doh buat bubur, bancuh air. Pendek cerita, multitasking lah. Ketika membancuh air, emak minta adik saya yang lebih kecil untuk merasa tahap kemanisan air. Saya yang memang dah malas nak puasa ni pon kecoh-kecoh la nak rasa juga. Kengkonon bila rasa air tu boleh la terus telan. Padahal bukan tak tahu perbuatan tu membatalkan puasa saya. hihihihi.... lepas rasa air yang entah berapa titik tu, saya terus puasa macam biasa. hmmmm emak tak tau pun hal ni sampai sekarang...;p 

Ponteng puasa sehari saya tu, tidak saya ceritakan pada sesiapa. Jadi ketika raya, apabila ditanya adakah saya berpuasa penuh, saya dengan bangganya cakap"YA". hahahhaha Gitulah politik zaman kanak-kanak, asal boleh. Bila diingat kembali, lucu juga ya. Bolehlah jadi tauladan pada anak-anak. Semoga anak-anak tidak akan culas puasa macam saya. Bila nak latih Adhwa puasa? Hmmmm setakat hari ini, belum boleh. Umur pun tak cukup 4 tahun lagi. Sabar la ya. Tapi ibu dan ayah diluar sana, prinsip nya mudah, ibu bapa buat dulu, anak-anak akan mengikut.
 
 Sumber: gambar2

Your Shaklee Independent Distributor
      AwilSkema
♥ SMS | WhatssApp : 013-3786399
♥ Shaklee ID : 926196
♥ FB Page : http://www.facebook.com/skemahidupsihat 

♥ Email : awilskema@gmail.com

Ahad, 23 Jun 2013

ANAK BERPUASA DAN BERTENAGA


Vitamin anak berpuasa

Ramadhan dah kembali. Ibu-ibu, mari menyediakan anak dengan bekalan nutrisi yang lengkap supaya anak anda mampu berpuasa dengan cemerlang! Set ini kehabisan stok pada awal Ramadhan 2012, permintaan pasaran sangatlah tinggi, pastikan ibu-ibu tidak terlewat mendapatkannya. Apa set hot yang perlu diambil oleh anak anda sepanjang Ramadhan? Tentunya Mighty 3 Gem. Gandingan mantap:
  •     ESP
  •     Meal Shake
  •     Performance Drink

Energizing Soy Protein (ESP)


  •  Anak kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Untuk rasa yang sedap, bancuhkan sesuduteh  esp dengan susu coklat kegemarannya.

Performance Drink (PD)


  • Mengelakkan anak mengalami dehidrasi. PD berfungsi untuk mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula,PD bantu anak anda untuk menambah semula tenaga. Pasti si kecil akan kekal ceria sepanjang Ramadhan jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

Shaklee Meal Shakes 


  •  Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan  protein & fiber. Sesuai bagi anak yang sukar menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan . Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anak anda tahan lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anak anda kekal bertenaga sepanjang berpuasa.

Ibu-ibu… marilah melatih anak-anak berpuasa. Melaburlah sedikit untuk anak anda. Anak yang telah dididik dari kecil, mudah mengamalkan ibadah tersebut apabila dewasa nanti. Mari melabur untuk mereka.

Sumber    gambar

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 
Bagaimana? Anda tertarik dan ingin mencuba? Hubungi saya sekarang!!!
Your Shaklee Independent Distributor

                      AwilSkema
♥ SMS | WhatssApp : 013-3786399
♥ Shaklee ID : 926196
♥ FB Page :https://www.facebook.com/skemahidupsihat

 ♥ Email : awilskema@gmail.com

Khamis, 20 Jun 2013

SET B BREASTFEEDING


Pada artikel yang lalu, saya telah pun mendedahkan kepada anda ada beberapa set yang dicadangkan untuk diambil oleh ibu yang menyusukan bayi. Pada kali ini, saya akan menjelaskan dengan lebih lanjut, kandungan serta khasiat yang terdapat pada Set B Breastfeeding  yang merupakan set paling basic dalam menyediakan ibu yang bertenaga dan bersedia untuk menyusukan.

Set B terdiri daripada gabungan vitamin Vita-Lea, B complex, Vitamin C dan Alfalfa. Vitamin-vitamin ini digabungkan bagi mempersiapkan jasmani ibu agar kekal sihat dan segar,  rohani yang tenang dan bersedia untuk menyusukan si kecil mereka serta milk booster bagi memperbanyakkan susu ibu dihasilkan.


Vita-Lea Iron Formula/multivitamin
Dilengkapi dengan kesemua vitamin beserta zat besi. Kebiasaannya, sekitar usia anak mencecah 6 bulan, kita di syorkan untuk memperbanyakkan sumber zat besi ke dalam makanan anak…contoh terbaik ialah ikan bilis. Bagi ibu yang menyusukan bayi, multivitamin a.k.a vitalea telah di lengkapi dengan iron bagi membantu pembesaran anak dengan lebih baik. Ada sesetengah doktor menasihatkan agar ibu yang menyusu perlu memastikan pengambilan zat besi dalam menu harian agar si ibu tidak mudah pitam atau pening selepas memerah mahupun menyusukan anak. Zat besi sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Walaubagaimanapun, multivitamin beserta formula zat besi ini tidak disarankan diambil dengan minuman susu kerana ianya akan mengurangkan keberkesanan penyerapan zat besi oleh badan.

B Complex
Sangat penting dalam membantu proses metabolisma karbohidrat, lemak & protein, anti stress (sebagai penenang), meningkatkan sistem imun, menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa(mood baik..). Apabila ibu berasa gembira dan tenang, secara automatik penghasilan susu akan lebih lancar. Pengambilan pil perancang memerlukan pengambilan b complex yang konsisten kerana pengambilan pil perancang memusnahkan zat vitamin B yang sedia ada di dalam badan si ibu. Vitamin B juga menjadikan wajah ibu cantik berseri dan tidak kusam.

 Vitamin C
Sangat penting untuk menjaga salur darah, sebagai antioksidan dan membantu meningkatkan antibodi ibu. Pengambilan vitamin C (vit C) membantu meningkatkan kandungan antibodi di dalam susuibu untuk anak yang sedang menyusu. Jadi, sekiranya anda atau bayi demam, cuma tingkatkan pengambilan vit C ke 2 biji sehari …dan bagi ibu2 yg menghadapi puting melecet/luka/berdarah,insya allah akan mudah sembuh. Selain itu, kulit ibu dan bayi semakin bersih, cerah & cantik kerana vit C membantu pembentukan kolagen dengan lebih baik.

Alfalfa
Merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim. Perlu diingat, pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu, ada juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat. Ianya bergantung kepada keperluan badan si ibu.
Alfalfa membantu perkumuhan (lebih lawas)dan membuang angin dalam badan. Ia mencegah gejala kembung perut dikalangan bayi. Bagi yang tidak menyusukan bayi, Alfalfa yang dikenali sebagai raja tumbuhan ini mempunyai banyak khasiat kesihatan. Keberkesanannya melawaskan perut, menjadi komponen penting pencegah gejala sakit buah pinggang.


sumber :
HanisHealtyLife

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Bagaimana? Anda tertarik dan ingin mencuba? Hubungi saya sekarang!!!
Your Shaklee Independent Distributor

       AwilSkemaSMS | WhatssApp : 013-3786399
Shaklee ID : 926196
FB Page :
http://www.facebook.com/skemahidupsihat
Email : awilskema@gmail.com

Rabu, 19 Jun 2013

SET PENYUSUAN BAYI

Set Penyusuan Shaklee

Anda bekerjaya?
Anda ingin menyusukan anak sehingga usianya dua tahun?
Susu tak banyak?


Jangan risau, kami di Shaklee boleh membantu mengatasi masalah anda. Shaklee menawarkan set bagi menyokong penyusuan bayi yang terdiri daripada vitamin yang dipercayai keberkesanannya. Jangan tak tahu, ramuan vitamin Shaklee telah pun berusia 50 tahun!!! Manfaat ini bukan sahaja untuk bayi, malahan ibu juga mendapat kebaikan yang sama.


Terdapat beberapa set penyusuan yang dicadangkan. Anda bebas memilih mana-mana set yang bersesuaian dan bertepatan dengan bajet anda sendiri. 


Set Tripple M (3M)
Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix dan ESP.
Ia menjadi set PALING LARIS. Siapa yang disarankan mendapatkan set ini?
1. Ibu kepada bayi kembar
2. Ibu yang ingin melakukan induce lactation atau yang mahu menyambung semula penyusuan yang terhenti @ relaktasi.
3. Ibu yang nak kumpul stok.
4. Ibu yang mempunyai masalah berat badan anak tidak meningkat tetapi berat badan ibu makin bertambah.
5. Ibu yang mempunyai masalah hasil perahan lambat atau kurang 1oz digalakkan ikhtiar set ini.


Set E
Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa & Ostematrix
Siapa yang sesuai ambil?
1. Ibu yang sering keletihan melampau.
2. Ibu yang alah dengan susu lembu.
3. Ibu yang ada masalah kekurangan kalsium.
4. Ibu yang stress dengan kerja seharian.
 

Set B
Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C & Alfalfa
Siapa yang perlukannya?
1. Ibu yang tiada masalah penyusuan. Bermakna setiap kali pam/ perah hasilnya melebihi 3oz.
2. Ibu yang mahu memperkayakan nutrisi susuibu.
3. Ibu yang sihat dan mahu kekalkan kesihatan.
 

Set Eu Four Pack
Terdiri dari Vitalea, B complex, Vitamin C & Ostematrix.
1. Ibu yang mengandung dan mampu meneruskan penyusuan susuibu.
2. Ibu yang keletihan.
3. Ibu yang anaknya mempunyai yang alah pada herba.
4. Ibu yang sering mengalami masalah sakit belakang dan cramp.
 

Kami akan turut menyediakan jadual pengambilan, tips-tips mengepam dan penyusuan serta konsultasi secara percuma KHAS HANYA UNTUK PELANGGAN emakskema.com.

 sumber: HanisHealthyLife

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Bagaimana? Anda tertarik dan ingin mencuba? Hubungi saya sekarang!!!
Your Shaklee Independent Distributor

       AwilSkema
SMS | WhatssApp : 013-3786399
Shaklee ID : 926196
FB Page :
http://www.facebook.com/skemahidupsihat
Email : awilskema@gmail.com

Selasa, 18 Jun 2013

CAROTOMAX

Nama Produk : Shaklee Carotomax
Hidangan/Bekas : 30 kapsul.
Saiz/Hidangan : 1 kapsul sehari.


Perlindungan Sel-Sel dari Dalam
Setiap hari, sel-sel di dalam badan anda diserang oleh berjuta-juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan DNA. Apakah yang boleh membantu? Jawapannya ialah Anti oksida. Anti oksida merupakan nutrisi yang boleh melindungi sel-sel ini daripada radikal bebas, meningkatkan kesihatan sel secara menyeluruh dan menyediakan perlindungan untuk menentang kerosakan sel-sel.


Perlindungan Menyeluruh dan Berkesan

Perlindungan antioksida dapat ditingkatkan dengan pengambilan CarotoMax Shaklee. Shaklee mengambil perlindungan anti oksida yang terdapat pada buah-buahan, sayur-sayuran dan tanaman lain melalui cara pengasingan, penyaluran dan pembentukkan kerotin secara semulajadi. *CAROTOMAX menyalurkan lima daripada karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia. Anda tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.


5 jenis karotenoid yang paling berkhasiat 

  1. Purata pengambilan karotenoid, lutein, lycopena dan beta-karotena adalah 8 mg setiap hari manakala CarotoMax pula dapat membekalkan lebih 13 mg daripada karotenoid yang paling berkhasiat.
  2. Membantu mengekalkan kesihatan badan secara umumnya dalam jangkamasa panjang serta kesihatan mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat dan serviks secara khasnya.
  3. Menguatkan sistem imun*
  4. Biasanya disimpan dalam organ-organ tubuh kerana ia bersifat larut dalam lemak.
  5. Mengandungi ekstrak yang unik daripada tomato, ekstrak biji benih anggur, ekstrak brocoli bertunas, minyak jagung, minyak palma dan marigold.

Dalam CarotoMax mengandungi karotenoid menyamai dengan 

  • Beta Karotena Sama dengan 102 porsi Pisang
  • Lycopena sama dengan 714 porsi Aprikot
  • Lutein dan Zeaxanthin sama dengan 285 porsi pink grapefruitAlpha karoten sama dengan 89 porsi Raspberi
  • Alpha karoten sama dengan 89 porsi Raspberi

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


sumber :  Shaklee Malaysia

BASIC H - ORGANIC SUPER CLEANING CONCENTRATE


Product Name : Basic H² Organic Super Cleaning Concentrate
Servings per Container : 16oz(473ml).
 

The Nontoxic, Natural Way to Clean
An unbelievable amount of super-safe, really powerful grease-busting clean comes out of these bottles of double concentrated Basic H² Organic Super Cleaning Concentrate. We challenge you to use it up any time soon. Basic H² literally gives you a thousand ways to try. Some suggestions: Spilled milk. Bug guts on the window. Barbecue grill grunge. That’s three down. Only 997 uses to go.


All you need for thousands of household jobs

  • Ultraconcentrated – 16 ounces makes 48 gallons of super powerful cleaner.
  • Versatile cleaner – removes dirt, grease, and grime from any washable surface, inside and out.
  • Cuts through the most stubborn grease and grime, leaving no smeary residue.
  • Twice as concentrated as original Basic H² – just use half as much.
  • No rinse, no residue, streak-free formula.

Use on any washable surface – indoor or out

  • Walls
  • Windows and mirrors
  • Countertops, tiles, and floors
  • Appliances
  • Stoves
  • Woodwork
  • Pots and pans
  • Furniture (Not intended for use in aquariums or windshield washer reservoirs.)

Did you know?
Many all-purpose cleaners may contain toxins that can be absorbed through the skin or inhaled. Synthetic solvents may cause hormone disruptions. Organic solvents such as butyl cellosolve are neurotoxins and nasal irritants. Another toxin, morpholine, can cause liver or kidney damage. Glass cleaners contain ammonia, a poison that can irritate skin, eyes, and the respiratory system.


Basic H2 does not contain these or other hazardous ingredients.


Directions for best results

kitchen, appliances, furniture, woodwork fixtures, walls, stainless steel, sealed granite, marble, and bathrooms1⁄4 teaspoon + 16 oz. of water in a Get Clean Spray Bottle
 

Pots and pans
1⁄2 teaspoon + 1 gallon of warm water
 

Windows and mirrors
1-2 drops + 16 oz. of water in a Get Clean Spray Bottle
 

Floors
1 tablespoon + 1 gallon of Water


Woolens, nylons, and fine fabrics
1⁄2 teaspoon to a basin of lukewarm water


The Shaklee Difference

  • Safe
  • Nontoxic
  • No toxic fumes
  • No hazardous chemicals
  • Fragrance free
  • Mild on your hands
  • pH balanced
  • No chlorine

Powerful

  • Tough on grease Ultra–concentrated – 16 oz. makes 48 gallons
  • Doubly concentrated vs. original Basic H – use only half as much

Green
  • Natural sustainably sourced ingredients – derived from corn and coconuts
    Biodegradable
  • Natural sustainably sourced ingredients – derived from corn and coconuts
  • Biodegradable
  • No phosphates
  • Recyclable packaging
  • No dyes
  • Safe for septic systems and graywater
source : Shaklee Malaysia

ALFALFA COMPLEX



Nama Produk : Shaklee Alfalfa Complex
Penerangan: Boleh didapati dalam 2 saiz bekas yang berbeza



Saiz Kecil:
Hidangan /Bekas : 330 tablet
Saiz/Hidangan : Sehingga 10 tablet sehari

Saiz Besar:
Hidangan /Bekas : 700 tablet
Saiz/Hidangan : Sehingga 10 tablet sehari


Alfalfa merupakan satu gudang zat. Akar tunjangnya yang mengunjur ke bawah sedalam 6 meter untuk mencari pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil dalam amaun yang banyak melalui proses fotosintesis yang semulajadi.

Alfalfa Complex merupakan suatu Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam 1950-an. Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat, termasuk kalsium, fosforous, zat besi, dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral surih dan vitamin.
•    Sumber semula jadi dari alfalfa
•    Setiap hidangan mengandungi 300mg kalsium bersamaan dengan segelas susu


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

 
sumber :
Shaklee Malaysia

Isnin, 17 Jun 2013

SET KANAK-KANAK CERDAS

Vitamin Kanak-kanak

Anak Anda mudah sakit apabila dihantar ke nursery/tadika/sekolah?
Anak anda seorang PICK EATER a.k.a cerewet dan amat memilih dalam hal pemakanan?
Inginkan supplemen bagi menyokong tumbesaran anak-anak?

Shaklee menawarkan beberapa solusi yang amat sesuai bagi anda. Bukan itu sahaja, ia juga boleh disesuaikan mengikut usia dan keperluan anak anda.


Bayi kurang setahun

  • Diambil oleh ibu dan disalurkan kepada anak melalui susu ibu. Ambillah supplemen yang dicadangklan untuk penyusuan atau pilih mana-mana supplemen yang anda perlukan.

Usia 1~3 tahun

  •  Meal Shakes, OmegaGuard dengan dos yang kecil.
  • Meal Shake : multivitamin & multimineral lengkap + serat+ protein dengan rasa vanilla yg sedap!
  • OmegaGuard : minyak ikan asli dalam bentuk kapsul, mengandungi asid lemak Omega-3 yg baik untuk kesihatan jantung, otak dan sendi serta meningkatkan sistem imun (terutamanya anak yang mempunyai asthma). Dapat membantu proses pembelajaran anak, insyaAllah.

Usia 4~12 tahun

  • Meal Shakes, OmegaGuard, Chewable Vita-C
  • Chewable Vita-C : tablet vitamin C yang boleh dikunyah. Sangat baik untuk meningkatkan sistem imun anak anda.

12 tahun ++

  • Boleh ambil semua supplemen yang ditawarkan oleh Shaklee mengikut kesesuaian dan keperluan masing2.

Sumber:  
  VitaminKita CelikNutrisi

Jom kita melabur untuk kesihatan anak-anak. Tak rugi bila lihat anak sentiasa gembira dan ceria.. Sihat dan cerdas setiap hari

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Bagaimana? Anda tertarik dan ingin mencuba? Hubungi saya sekarang!!!
Your Shaklee Independent Distributor

       AwilSkema
SMS | WhatssApp : 013-3786399
Shaklee ID : 926196
FB Page :
http://www.facebook.com/skemahidupsihat
Email : awilskema@gmail.com

Rabu, 5 Jun 2013

OMEGA GUARD


Nama Produk : Shaklee OmegaGuard
Hidangan/Bekas : 90 Kapsul.
Saiz/Hidangan : 1-3 Kapsul sehari


OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.


Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.*

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*


Minyak Ikan Terbaik Di Dunia

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

sumber :
Shaklee Malaysia


PROMOSI BULANAN : MEALSHAKE : JUN 2013

Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh.

Promosi bulanan telah tiba. Pada bulan ini, Shaklee menawarkan produk yang paling meletop untuk anda rebut. Meal shake adalah produk seisi keluarga yang boleh mambantu ibu-ibu menyediakan hidangan yang ringkas, cepat dan berkhasiat. Hidangan apa yang sesuai daripada Meal shake ini:

  • Sarapan segera yang berkhasiat
  • Hidangan segera untuk para atlet
  • Kudapan menarik pada bila-bila masa
  • Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, rendah lemak dan rendah sodium
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein samada ynag diperlukan, mahupun tidak.

Siapa yang sesuai mengambil Mealshake Shaklee?

  • Bayi bermula 1 tahun ke atas – sebagai multivitamin utk membantu pembesaran yang sihat dan kuat.
  • Kanak-kanak yang selalu sembelit
  • Kanak-Kanak yang kurang selera makan
  • Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan
  • Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang
  • Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil
  • Warga tua dan seisi keluarga
:: Pastikan anda mendapat jadual pemakanan yang betul dari pengedar::
 

Set yang mengandungi Meal Shakes :
•    Kanak-Kanak Cerdas : Meal Shakes + Omega Guard
•    Mighty 3 Gem : ESP + Meal Shakes + Performance Drink (persediaan untuk puasa supaya lebih segar)
 

Anda Nak beli? Berapa Banyak?... 1 , 2 bolehhhh. Beli 6 lagi laaaah boleh. Berbaloi-baloi.
 

Cepat, sementara stok masih banyak!!!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Bagaimana? Anda tertarik dan ingin mencuba? Hubungi saya sekarang!!!
Your Shaklee Independent Distributor

       AwilSkema
SMS | WhatssApp : 013-3786399
Shaklee ID : 926196
FB Page :
http://www.facebook.com/skemahidupsihat
Email : awilskema@gmail.com